
A környezetvédőket kérdezve nem lenne túl rózsás a hangulatunk, ha azzal kapcsolatban érdeklődnénk náluk, hogy mi a véleményük a reklámajándékokról. Feltehetően ők nem egyből a papírtáska szóróajándék kapcsán nyilatkoznának, hanem főként a műanyagot alkalmazó gyártási folyamatok jutnának eszükbe.
Másként megfogalmazva úgy is mondhatnánk, hogy ma már számos környezettudatos, természetet és alapanyagokat, nem mellesleg pedig költségeket kímélő megoldások is vannak a reklámpiacon. A papírtáska azért is fantasztikus döntés ilyen helyzetben, mert a cég logója, esetleg egyéb üzenete könnyen, érthetően, jól látható módon elhelyezhető a tárgyon.
Végtére is ez a legfőbb cél! Ráadásul hasznos, hiszen amennyiben táskaként funkcionál, feltételezhető, hogy nem haszontalanságra alkalmazzuk, hanem valamit szállítunk, vagy védünk benne. Ez tehát tökéletes módja lesz a reklámcélok megvalósításának, még akkor is, ha szigorú feltételeink és elvárásaink vannak. A papírtáska szóróajándék méltán van terjedőben.